söndag 3 maj 2009

Söndagsmorgon igen...





Då var det söndag igen och en härlig helg har vi haft. Vänta ska ni se, nästa helg har jag ledig helg och då kommer det garanterat att snöa. Ibland känns det som om vår herre räcker lång näsa i alla sammanhang, eller är det herr Murphy kanske. I vilket fall som helst så har det börjar grönska massor och det är så skönt. Just idag blir det inget långt inlägg, måste fixa lite frukost bums innan blodsockernivån slår skallen av mig, och sen måste jag dammsuga eftersom kissegull inte tyckte att det var så fint med kryddväxter i köksfönstret, utan passar bättre i en jordblandad hög på golvet. Han ska inte få nån klapp på hela dan (tror jag)

5 kommentarer:

  1. SÅ det finns även bråkiga katter oxå inte bara Otto som dummar sig emellanåt, härliga morgonbilder, hoppas du har haft en skön söndag, hrä har man varit på bloggträff ås himla roligt, kram

    SvaraRadera
  2. Tack för titten , vilken fin bligg du har ,här har jag inte varit förr,jag återkommer gjärna.
    kram o ha en go dag
    ninni

    SvaraRadera
  3. Här har du en till "knasig" katt...jag har precis torkat bord och golv, katten min ska alltid dricka ur blomvaser och ibland går det inte så bra utan det välter och vattnet hamnar överallt.

    Fin blogg du har, hit kommer jag igen!
    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  4. hihi...ja djur.
    Vilka underbara bilder du visar iallafall! KRAM Petra

    SvaraRadera
  5. Det får vi verkligen hoppas att det inte blir snö nu inte nej nu måste man fixa och göra fint i trädgården. Så söt din lilla bråkstake är.
    Kram på dig/Ingela.

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails