tisdag 2 mars 2010

Snödrivor och rävansikten...


Mina Fox Faces


Närstudie


Även Monalisa hade en hobby


Visst är det mysigt med snö?? Näää jag bara skojar, nu är det inte roligt längre.
Medans jag sitter här och väntar på vårsol och takdropp så stickar jag vidare i min lilla
sockvärld. Mars månads sockor, som heter Fox Faces är klara. Alla möjliga missar gjorde
jag, men det var premiär med ett engelsk mönster, så man får väl skylla på språkförbistring, om
man nu känner att man vill skylla på nåt.
Annars får man väl skylla sig själv helt enkelt. Pallar man inte med att se misstagen så får man väl
göra om och göra rätt.
Skulle vilja njuta av lite solsken och värme nu, skulle vilja ha vårlök och snödroppar. Skulle vilja slippa skotta ett enda spadtag till, skulle vilja slippa halka omkring och vada i snö.
Vill gå i ide.
Nu måste jag i alla fall sticka vidare på nånting allra först, så får vi se sen hur det blir med idet sen.
Ha det bra i det vackra vita vintervädret.
Kramar

3 kommentarer:

  1. De blev jättefina. Jag håller på med mina också och jag gör också fel, men jag tycker inte att mönstret verkar stämma så där till 100% heller.

    SvaraRadera
  2. Kanonfina sockor. Nu ska jag sätta fart så mina också blir klara.

    SvaraRadera
  3. Härliga sockor - lite våriga så där! Håller med om att snön gärna får förvandla sig till vatten nu!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails